Bloggtorka!

Saknat inspiration o passion att leka m ord o bokstäver. Vill dock ge ett livstecken ifrån mig. 
Semester o ledigt. Vädret är väl inte någon höjdare. Första gången Sedan -86 som jag har rak julisemester, tack vädergudarna för ert biträde.......

Väntat länge på röntgen o dess resultat o samtal m läkare denna gång! Hosta, ont i ryggen o problem m fötterna. 
Röntgen gav svaret att inga nya metastaser tagit plats i min lekamen. Rygg o hosta får jag ta med husläkare.....
Har ont i ryggen o fötterna, kan knappt gå. En dag i sänder.....!
Lite motigt nu! 
Blev rekommenderad att gå till Olmedo för att fixa sulor. Trevlig personal på Onkologen. Har fått hälsporre eftersom jag belastar fötterna fel pga de neurologiska förändringarna i mina tår. Detta i sin tur leder till ryggont......
Bekymret är att det fanns tid för utprovning o mätning först 18/8......

Läser böcker o tar det lugnt. Vill få igång gubbkroppen igen. Enligt uppgift tar det inte ett halvår att komma tillbaka, det kan ta upp till två år......

Bara att gneta på trots sämre motivation. 

Hörs! 
/M